...........XDD

Hur bor du: i ett nytt gult hus i tungelsta...
Brukar du komma i tid: ooo,ja
Hur lång är du: ca 1.66
Kan du laga mat: aa,då
Vad jobbar du med/pluggar du: jag går i skolan!?!
Vad har du på dig just nu: mjukisbyxor,blå tunika,rosa kofta..
Har du någon fobi: nt va jag vet
Hade du en bra kväll igår:  ganska
Vilket är ditt senaste inköp: mat,med scouterna
Din favoritdryck på morgonen: vatten :)
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: aa
Vad hade du sönder senast: vet nt
Vem snackade du med senast: hmm..emelie`s mamma
Varm favoritdricka: oboy?
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten :)
Alkoholhaltig favoritdricka:vet nt 
När gjorde du senast något riktigt dumt: ojj...vet nt det heller
Saknar du någon just nu: kanske...
Vad ska man göra för att få dig irriterad: kickla mig,ojsan stavade fel aja...
Någon jag stör mig på: det säger jag nt............... 
Intressen: va me kompisar,scouter
senaste person du kramade: vet nt...emelie :/ 
Senaste person du ringde: emelie..
Senaste person som ringde dig: mamma ,tror jag
Vad drack du senast: vatteb
Vill du ha barn: När jag blir större helst 
Längtar du till din nästa födelsedag:  aaaaa
Har rakat dina ben någon gång: nej
Är du sugen på något nu: godis mm
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: jag dricker nt kaffe
Använder du hudkräm: nej
Attraheras du av män med skägg: nee
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: nja,iblan men det är s*it kul!!!
Röstade du i det senaste valet: ....
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: aa ganska 
Vilken låt lyssnade du senast på: vet inte
Har någon annan sovit i din säng inatt: neeeeej
Vad tycker du är äckligt: maskar och småkryp
Har du pengar på mobilen: aa



jag vet att jag skriver mycket tester men det är s*it roligt 


kramizzaar emma <33

Kommentarer
Postat av: johanna

Haha , Nej det är tim som är ''hemlig'' kram :D

2009-10-09 @ 17:20:09
URL: http://johannajojjonjhanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0