:(

heej mår piss..
mådde bra i förrigår...
vf ska allt vara så svårt...
blev nästav av med en kompis...
elr har blivit av med två kompisar nu
vf e jag en idiot??
ska jag bara sluta prata? då blir jag ju nt ovän med nån...
elr ska jag sluta finnas??
jag har mina falska o sanna vänner o har nu insett vilka som är mina sanna vänner...
mina falska vänner kan bara dra åt h*lvetet,jag behöver nt er nt är bara idioter...
falska vänner hittar man överallt men sanna vänner hittar man nt vart som helst...
jag vet mer än 5 falska vänner....även om du frågar vilka de e så tänker jag aldrig svara bara så att du vert...
men har många sanna vänner så behöver nt er andra....

har inget mer att säga....

joo en sak:

*** ***** **** **** ******.....**** ** ***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig gmn!

tro mig jag vet hur de känns!!!

2010-08-18 @ 14:44:00

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0