har träffat många underbara människor i småland :P

heii!!

igår kom vi ju till småland där sysslingarna bor,kom hit vi kvart i nio kanske^^

när vi kom så var det bara Ebba,Alma och Magnus här...Mathilda o Nea var vid nån fotbollsmatch elr nåt sånt kom nt ihåg^^

när dom kom så åt vi tyyp kräftor o sånt det var gött^^

sen var jag uppe o chattade med  linnea till kl två sen gick jag o la men i husvagnen :P

på morgonen vaknade jag av att det tyyp haglade ute :O o sen för att mattias kollade på tv....:P'
o idag så var jag först inne o sen visade mathilda oss runt i moheda då skulle vi tyyp vara med johan o stoffe o becca,först xså pratade vi tyyp bara o sen så gick vi till en lekpark o va dä o sen ville mathilda o sandra hem o jag stannade kcar med dom...vi gick till ica o köpte glass o läsk o sen tyyp gick vi tbx o sen skulle jag herm o åt o sen åkte vi o badade på nåt äventyrsbad o sen så åkte vi hem...hade iaf sjukt roligt med becca,stoffe o johan :D
berättar tyyp allt när skolan har börjat o sånt :P
nu ska jag vara litew social o vara med ebba o mathilda....

puss o kram Emma <3


Kommentarer
Postat av: linn

Jaha haha, har blivit riktigt dålig på namn sorry !

Jo det är klart man kommer ihåg haha :D

2010-08-14 @ 16:43:09
URL: http://linnbodelson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hur mår du? fin blogg :) <3

2010-08-16 @ 17:39:35
URL: http://liems.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0