luktar gris...usch

hellew idag har vi vart i berga med klassen...först när vi gick dit skulle vi gå så gick vi till hästarna det luktade jätte äckligt...sen gick vi till grisarna där luktade det ännu värre...igår så födddes 19 kultingar (stavning) dom va skitsöta först kunde jag knappt andas sen blev jag van...sen kollade vi på kossor det fanns kalvar där oxå det var en kalv som började tugga på mina skor...det gjorde nt ont det känndes knappt sen när vi väntade på bussen så kände jag lukten av mitt hår....det luktade gris/ko/häst....blääää sen när vi satt på bussen kom 3:or från våran skola...vi satt typ längst bak när 3:orna kom bak sa en elev
-usch det luktar bajs här vi går tillbaks (då var det ju vi såklart) sen när jag kom hem gick jag in i duschen direkt ville nt lukta gris längre XD sees

Kommentarer
Postat av: ella&emma

oj vad många kultingar som föddes:O

hihi jag tycker inte häst luktar så farligt därimot gris!

vilken kul dag du värkar ha haft! :)



besök gärna nån av våra bloggar eller bildeer bloggen :)



kram♥

2010-01-15 @ 16:44:52
URL: http://bildeer.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0