skansen+elin..

hellew idag jag har vart på skansen det var skittråkigt för jag frös jättemycket o vi va ute hela dagen igår var vi på årsta det var oxå skittråkigt...för vi kollade på lite hästar o sen tre hundar det var urtrist o bara kolla på typ 5 hästar o tre hundar sen tog vi bussen hem...idag var jag med elin det var roligt,på fredag ska jag o elin va med stoffe <333 det ska bli roligt stoffe ska komma hit då...sen på måndag börjar scouterna igen det ska bli jätteroligt för när det nt e scouter finns det ingeet att göra..:( men jag ska fråga mina ledare fall en kompis får följa med på näst,nästa måndag hoppas hon får...sees

Kommentarer
Postat av: johanna

ja!, jag vill jätte gärna ha en header av elin

2010-01-13 @ 15:34:54
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0