e med eliin^^

hellu igår var jag med eliin o srran vi åkte till centrum o kollade o så gick jag o eliin själva o sen åt jag, sandra o eliin på donken o sen åkte sandra hem o då fortsatte vi kolla o sen åkte vi herm till mammas lägenhet o packade sen saå körde mamma oss till eliin o så var vi hos elii o sen slaggade jag här o idag ska jag vara med henne o sen ska jag hem till villan o äta middag o sen ska vitill lägenheten o sen imorron ska jsg nt göra någåt o sen på lördag så flyttar pappa till sin lägenhert ;) aja här kmr bilder från igår/idag:

 rockstar det var görr ;) jag o eliin delade på en stor...
 såå fina trosor xD

 jaa o så svarta trosor xD
o så en snee utfit ;)


Klännig: JC
Jeansleggins: vette f**n xD

jaa hejdå


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0