Långa inlägg hela tiden....

Helluu!!

Vaknade sju o nu e kl kvart i åtta......

Idag efter skolan blir det plugga+ åka o bada med familjen :)

Efter skolan var jag med eliin o det vi gjorde e såå hemligt....ingen år veta et ;)

Iågår var jag på PORT73,shiit vad mkt foolk de va,de va kö rån haninge centrum,det va kö från ica maxi o kö äbda från motorvägen+ att tyyp alla parkeringar va fulla :O

När jag o pappa hittat en plats gick vi in....in på Inter Sport^^

vi skulle kolla på skor.....vi hittade vinter/scoutskor till mej och gympaskor till sandra sen kollade vi på en vinterjacka till mej oxå fast om min om jag har nu funkar köper vi ingen ny men om den e för liten så köper vi en ny ;)

Sen gick vi till SkoPunkten o kolade på skor,där hittade vi gympaskor till mej o "vinter"skor till mattias....sen gick vi o kollade i liite andra affärer oxå...

Sen åkte vi hem o då ar kl 20.30 o vi åkte från pappa 18.00 O.o

När jag kom hem åt jag ostkaka ;)




Till all som undra om jag kan lägga ut bilder....
Svar: När jag e hos min pappa e min data cp o när jag e hos mamm (som jag e nu) har jag inte försökt men kan försöka :D


Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0