Mina djuur^^

Heey!

Dag 1 - Fyra saker jag stör mig på
Dag 2 - Fem saker jag är beroende av
Dag 3 - Sex saker jag måste göra i mitt liv
Dag 4 - Typ av killar jag faller för
Dag 5 - Det här hade jag på mig idag
Dag 6 - Dem saker jag ofta funderar på
Dag 7 - Mina djur
Dag 8 - En låt som får mig att gråta
Dag 9 - Mina rädslor
Dag 10 - Vad jag vill ha för tatuering
Dag 11 - Fem platser jag vill åka till
Dag 12 - Vad jag tycker om homosexualitet
Dag 13 - En bild på mig som liten
Dag 14 - Vad jag skulle göra om jag vann en miljon
Dag 15 - En bild på mig som är ett år gammal
Dag 16 - Det här åt jag idag
Dag 17 - Mina favoritartister
Dag 18 - Min bästavän


Mina djur..

Har bara haft två djur men det ena kommer jag typ inte ens ihåg..

Men det var en hund,en som va ljushårig elr vad man säger.. Xd

Och hade vi jue Zita,hon dog för snart ett år sen,shiit vad fort tiden går!
Men vi fick henne när jag bara va 9 månader,en jakt labrador,hon blev 13/14 år i människorår,hund år var hon närmare 80-90 typ :/
Hon hette från början Afrodite,men för att göra det enklare så döpte vi om henne.


SÅ JÄVLA FIN HUND! <3


Kommentarer
Postat av: Elin^^

Sv; Ja jag ska, men problemet är att jag har ju ny data så asså har inte den på datan :O Så måste göra om allt, så asså om du har ny ide elr några ideer så säg till så gör jag annorlunda.

2011-10-22 @ 17:49:29
URL: http://elaijjn.blogg.se/
Postat av: ...

Hej skulle du kunna länka mig så länkar jag dig

2011-10-22 @ 20:14:12
URL: http://linneaalskardig.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0