lite bilder^^


Heej!

TYp yäy!

Nä men idag är det fredag! WIIHO!
Hade lite lektioner,chill! Iaf efter det så följde jag me Maja o köpa godis,sen så tog jag bussen till VH,tog tåget till handen,gick till haninge centrum,tog bussen t handenterminalen,tog tåget därifrån o tog ribby bussen sen (;
Haha roligt liv va?
Men iaf,sitter o kollar på Robinson,repris på play! Efter det så ska jag packa till hajken,till pappa o städa^^


Såhär pluggar maan,me lite mjuusic oxå!

MINA BYXOR :D

Typ 8 par strumpor^^

Mina naglar^^

Outfit!

Egoo^^

haahah HOCKEY PULVER! fast det va inte lakrist,typ skitsurt! ;)


Kommentarer
Postat av: fanny wikström'

Hej sötis!

Nu har jag skaffat ny blogg med ny fräsch design och massa nytt! Kommer köra stenhårt på denna blogg! Men statistiken har gått ner rejält sen jag bytte, så behöver lite hjälp på traven, skulle va superkul om du ville kolla in min blogg lite snabbt?

Ha en fortsatt bra kväll, kram!

2011-10-15 @ 00:05:27
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: Bella <3

Hur lyckade du få tungan att se ut som ett ollon? :P

2011-10-15 @ 09:35:33
Postat av: fanny wikström'

SV Nawe, gud vad glad jag blir! Tack! men du ska va nöjd med ditt utséende och inte drömma om andras :)

2011-10-15 @ 11:57:14
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

Mys ljus läx time! Ska prova det ngn gång ;)

2011-10-15 @ 21:32:21
URL: http://cookiiemonsters.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0