min dag i text!

Heej, Tyyp berättat om gårdagen o lite sånt^^ Igår var jag me Felicia. Vi var först i centrum,o kollade lite och sånt,sen åkte vi hem till Felicia,hon packade sen drog vi till vh,och där köpte vi monster och tre power king. Sen åkte vi hem o käkade,o efter det så gick vi ut. Flummade som fan och Tyyp snacka o allt. Snackade oxå med älskling. Jaja sen så flummade vi ännu mera,somnade vi tre.. vaknade o åkte tillcentrum.. träffade på Elin och Emelie dära,vi gick med dom o bla.. vi drack även vanilj latte Tyyp sen gick jag mot jojjon. Nu är jag här,vi här vart ute och lite sånt.. imorn vet jag inte vad vi ska göra,men vid ett åker jag t stan för att träffa älskling ;* Hörs ;*

Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

hej

2011-09-24 @ 22:59:32
URL: http://cookiiemonsters.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0