Så fort det har gått O.o

Heej!

Den här veckan har gått vädligt fort,kändes som om det va måndag igår liksom,öh.. Men har inte gjort ett skit den här veckan. Det är tråkigt..vill ha den som förut när man knappt orkade göra läxor för istället va med kompisar.

Imorn är det fredag,vilket innebär att det är helg vilken sekund som helt,typ.
På fredag,bara vanlig skola och sen efter det myys^^
Sen på lördag åker jag mot handen,för att vara med johanna :D
Och söndag ska jag förmodligen vara med Linus,hoppas :DD


Känner mej ensam i skolan,även om skolan är full av elever känner jag mej ensam,vart jag än går.. Elr står..
Jag har kompisar i både klassen och i andra klasser,dom förstår mej och tröstar mej när jag behöver det. Men ändå känner jag mej ensam..



Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0