sjuk -.-

Heej! Är hemma idag.. Igår så vår jag jue o handlade,efter vi handlat så satt vi o vänta på bussen Me Nisse,sen gick jag,Emma och Simon till en annan busshållsplats,o sen så gick vi t tåget,tog tåget hem och kom hem vid nio. Fick oxå veta att jag hade feber,37.9 inte så Najjs så jag har tagit det riktigt lugnt idag,hoppas att jag blir frisk till imorn,kanske intw kan vara i skolan men ön jag är feberfri hela dagen får jag gå på hajken,bara att hoppas! Har inte gjort mkt alls idag,tv..ätit frukost vid halv tre..o jaa xd

Kommentarer
Postat av: Johanna

krya gummsi! :')

2011-09-30 @ 14:31:53
URL: http://johannascrazylife.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0