halloj

hellew idag har jag kommit hem från en underbar hajk till en katastrof efter... vi börjar från början till slut nu...okej  på frdagen åkte vi ut till gladö där vi gick ungefär 1,5 km men packning från parkeringen sen åt vi kvällsmat sen gick vi till stugan där vi skulle sova och så började vi prata om allt möjligt,sen när vi skulle sova så låg vi shär i sängaran...längst ut chippen,sen erik,sen stoffe,sen jag,sen emma,sen sebbe,sist men inte minst rasmus...och där uppe viste jag bara var nicole,t.k och viktor låg...nicole låg i mitten,sen t.k sen viktor sen på lördagen var det bara att arbeta typ fadst på ett roligt sett för vi skulle baka knäck,ischoklad och rischoklad sen på kvällen åt vi julmat (igen) sen skulle "tomten" komma och dela ut julklappar jag fick en almenacka sen när vi skulle sova på lördagskvällen kunde jag intesomna för att nicole grät men tänker inte säga vf hon grät...dom som var vakna och var med på julhajken vet vf hon grät...aja sees

Kommentarer
Postat av: evelina

Var det du som komenterade på min blogg som anonym?

:O

2009-12-20 @ 21:05:31
URL: http://ewulina.blogg.se/
Postat av: eric

ja jag fick vara med på din blogg yes

2009-12-21 @ 16:29:21

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0