nyår...

hellew om några timmar så är det år 2010!! aja idag har jag vart med elin och deet var roligt...vi var hemma hos henne och var inne på datan hela tiden..nu på jullovet så har jag haft jävligt ont i mitt högra knä jag vet inte vf men det bara e så..på söndag så ska jag åka till haninge c. men elin och elvis och handla upp mina presentkort :P,i veckan har jag gjort mycket (tycker jag)
•lördag-majz                                                                                                                                   
•söndag -elin
•måndag-hälften elin resten stoffe
•tisdag-stoffe
•onsdag-johanna
•torsdag-elin
och längre har jag inte kommit i veckan..:P
det här bli nog mitt sista inlägg år 2009 men men nästa inlägg kommer år 2010..:P
sees
föresten det här är mitt 100:de inlägg..:P

Kommentarer
Postat av: eric

gott nytt år och grattis till din blogg

2010-01-01 @ 00:33:00
Postat av: eric

gott nytt år och grattis till din blogg

2010-01-01 @ 00:33:27

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0