hellew!!!!!!!!!!!

hellew idag har jag vart med elin och becca det var roligt i början men efter ett tag så blev det bara tråkigt för dom bara satt vid datan (ta inte illa upp elin o bcca) men det var så jag kände när vi satt vi datan..men det var roligt när vi fick skrattattak...:P höll på att ramla av sängen..men gjorde inte det som tur var.men nu har vi fått gäster från vallavägen men det e inge roligt för dom e inte i min ålder...:( så jag sitter här medans dom leker kurragömma


kramizzar emma <333

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja ibland önskar jag tillbacks tiden..

2009-11-13 @ 19:47:43
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/
Postat av: ella (klassen)

hejsan!

tack för din kommentar, det kanske är svårt att se men emmaÖ är faktiskt med :P

Hon står brevid mig på en bild ;)



Fin blogg!♥

2009-11-14 @ 13:58:49

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0