min nyckel!!!!

tjoo!!!
varför det står "min nyckel" är för att jag tappade min nyckel på gymnastiken,jag och bella letade i hela gympasalen men kunde inte hitta den :( jag letade igenom hela gympapåsen men kunde inte hitta den!sen fick jag ha all mina skolböcker i hennes skåp det var jobbigt för det blev proppfull i hennes skåp,idag skulle vi ha gympa (igen) då var det 2gympapåsar,2jackor,1hjälm och tyyp dubbelt så många skolböcker,hela skåpet var fullt nästan hela jag (jag är 1,66 men skåpet är tyyp 1,60)så från golv till "tak" var det fullt....sen på gympan i min kofta hittade jag nycken (klantigt) men nu har jag den igen




kramizzar emma <33

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0