CONVERSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

heej idag har jag vart i centrum med elin.igår var vi ju i nacka som sagt...men jag köpte jeans på bikbok för 500kr,jeansleggins för 300kr,strumpr för 100kr men aja först när vi kom dit så åt vi på burger king o sen kollade vi o lite så sen så åt vi glass o sen kollade jag på converse till migg men det fanns nt i blåa!!! jag var bara tvungen att ha i blåa men aja sen så åkte vi o hämtade elin o sen så hoppade vi sen gick vi upp på mitt rum o sen så kom jag nt ihåg o sen idag vid 12 åkte vi till centrum o kollade o prövade skiitknasiga grejer tänker nt säga vadXDXd o sen så åkte vi hem elr ne precis så kom pappa för han skulle betala hälften av skorna så jag betalade 40 o han 300 kr o sen fick jag mina älskade blåa converse <333 aja läs o kommentera snälla ^^

Kommentarer
Postat av: Elviiz<33

Shiit vad mkt du köper^^)



Pöss gummmz<33

2010-04-18 @ 19:05:04
URL: http://snyggelvis.blogg.se/
Postat av: Eliin

Heej just nu har jag veckans blogg på bloggen så skynda dig att anmäla digXD<33



www.elaijjn.blogg.se

2010-04-20 @ 19:13:51
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0