crazzzy!!!!!!

heej igår var det ju sankt georgs o då skulle vi först gå  ett led sen sjunga lite o sen var det disco men asså bebisarna (dom som e under 10år) ha diso med oss o då ville dom göra massa leker så jag o tove skulle ha hjälpt till men tove ville nt för att hon ville vara med sebbe så jag fick göra det själv^^ o dom gjorde limbo,hela havets stormar,dansstopp osså lte andra grejer o sen vid halv tio drog vi upp volymen ännu mera det var skooj o sen så kom veronica o jassmine då blev allt mkt roligare (sry tove men det var inge roligt att sitta o nt göra nåt) aja så satt vi där en stund o sen tyyp senare gick vi in i hökens rum o sen gick vi ut var ute ca en timme o sen gick vi in o miin rooompa var isskaaall hahaXd o så satt vi o prata o runt 00.00 så var vi tyyp hungriga o då poppade vi popcorn o åt men först så ska jag o jassmine poppa popcorn o då sätter vi på mikron o sen när den e klar så börjar det ryka o då hade vi tyyp satt lite fl så det luktade tyyp som en koo så vi var tvunga att ta ut påsen...asså hur f*****n lyckas man göra så popcornen nästan e svarta elr jaa vad kan man säga vi e scouter så det luktade f*****n koo i hela lokalen det stank o sen så märkte vi det o sånt dr såå j*vla smarta två dumma blondiner (jaa jag e nt det men iaf) o sen så tog vi en ny påse o då blev dom nt brända o så det var bara o då åt vi det o sen satt vi o pratade o sånt där sen vid halv ett kom mattias in o ville att vi skulle sova men nt gjorde vi det!!!!! veronica gick genom nädtan alla mina låta o sen skickade hon det o sen tyyp somnade vi vid 02-02.30 elr nåt sånt o sen skulle vi upp kl sju för att det kom nån annan scoutkår vid tio så vid halv åtta gick vi upp o så å vi o jag o jassmine o skrattade varje nån sa att det luktade äckligt^^ o sen så skulle vi städa o sen så skulle veronica o jassmine hem tyyp o sen så tog jag bussen hem o skrev lite i min dagbok o sen så kom jag hit till datan nu chattar jag med älskade eliin <33334333333333333
aja seees

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! :)

Just nu kör jag en frågestund på min blogg,

om du är intresserad, delta och fråga

mig vad du vill! :)

2010-04-24 @ 13:17:42
URL: http://jjolia.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0