e sjuk idag oxå :(

heej just nu chattar jag med sötaste elin för hon e oxå sjuk^^ så nu kmr vi tyyp chatt  hela dagen snart ska jag gå o äta frukost har nt ätit än så måste göra det snart men aja om jag e feberfri idag på dagen så får jag följa med på hajken om nt såå kmr jag vara skiitsur men aja jag ska packa om jag e frisk o så ska vi åka till majbrasan i rudan o sen e det hajk annars kmr mamma vara hemma med mig för hon ville det (i så fall e dethär första året jag e sjuk på majbasan :O o jag tkr det e roligt dels för att man får träffa kompisar som man nt träffar såå ofta o sen ska emma vara med (kanske) elr ja hon sa det iaf men aja får väl bara hoppas....igår så åt jag middag efter det var kl tyyp sju elr nåt o då började vi färga mitt hår o sen så skulle det sitta i 20-25min o sen skulle vi göra slingor i mitt hår o et skulle sitta 30 min o sånt där så vi var färdiga halv nio :O aja nu ska jag äta lite frukost skriver om jag åker på hajk elr nt....hejdå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0