heej Xd

idag kunde nt bella cykla me mig för hon skulle tyyp vara med linnea^^ aja när jag kom till skolan var kl tjugo i nio o då träffade jag jessica så gick vi tsm till idrotten sen så hade vi idrott efter idrotten skulle vi byta om o då började elin o frida prata om nåt som ingen fick veta så står dom o berättar o ingen får veta o när jg frågar elin vad det var då sa dom bara neej jag får nt säga o sen blev hon tyst...o sen hade vi träslöjd det var roligt för vi skulle göa reliefer (vette faan hur det stavas) o sen var det luch det blev pannkaka o sen var det svenska o då var bella bara försvunnen (hon brukar aldrig vara försenad) o sen var det engelska o sen skulle jag hem^^ idag har det ju snöat!!!! aa vad jobbigt o nu regnar det bara men aja o sen gick jag med min (lilla) hund o sen så satte jag mig vid tven o sen här^^ hejhdå

Kommentarer
Postat av: becca <33

Vi fick oxå pannkaka idag :)

puss <33

2010-04-21 @ 14:55:46
URL: http://beccaaasss.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0