h*lvetet!!!! >.<

heeej idag vaknade jag vid halv sex sen var jag såå j*vla hungrig men låg kvar i sängen till kl. sju sen gick jag upp o då märkte jag att jag hade feber!!! så har jag kollat på tv o bara haft trååkigt.imorron e det varborg o hoppas att jag blir frisk dels för att jag vill vara med där o els för att jag vill vara med på hajken....idag skulle jag  eliin åkt till centrum o så skulle jag klippa mig o sen skulle vi köpa toning o sen så skulle jag tona håret men eftersom mattias oxå e hemma så kunde mamma o mattias åka till ica maxi o köpa toning för matias har vart sjuk så om tyyp 30 min åker dom o köper toning till mig :D men men hoppas att jag blir frisk nu har jag 37,6 på ena örat det e nt så mkt o så hostar jag men det e nt såå farligt... om jag nt blir frisk så ska jag åka o lämna mat o scoutgrejer till dom som ska med på hajken och om jag ska med så kmr jag imorron kiaf :) håll tummarna på att jag blir frisk för på fredagen ska jag oxa träffa eve....o så ska jag,nicole,jess o emma.h stå i fiskdamm första passet så jag vill jättegäran vara med då <3 aja sees

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0