konstigt?!

vad ska jag göra har så j*vla tråkigt jag har kollat på alla blogar o sånt där :)

det saknas nåt i mitt hjärta som bara några styckna kan täcka så att det e helt igen...men jag vet nt vad som saknas....kärlek?!,vänskap?! jaa jag vet nt men när den som har lyckat göra så att mitt hjärta e helt igen då vet jag vad et e ;) jag har ju ingen pojkvän o söker förmodligen en ;) haha (nån som jag känner förstås) eller saknar jag för mkt vänskap för den senaste månaden har allt bara vart krångligt asså jag har bråkat med många o sånt där-....>.< önska bara att det läker nu och jag tror jag kanske vet <3333  aja hejdå


faan vad jag länktar tills sommaren här kmr lite bilder från sommaren 09


vi hyrde en husbil:)

åå f*n vad skönt det var asså

hehe

ojsan en sne bild men aja

fryser du mattias??

på funcity!!

för smååbarn..

här var den nån som stod o målade på gatan (ja eller på papper)

ja bilderna kanske inte finns kvar såå länge men det kmr alltid vara ett minne därifrån (från foto till hjärta)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0