långtrååkigt?!

KÄRLEK
Har du ett förhållande just nu? noo :(
Längsta förhållande ? typ ett år
Har du kysst någon? ofc
Har du strulat med någon du inte ens gillar? ee?? venne
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? njoo
Kärlek eller pengar? ee beror på vad för pengar...men tyyp båda

FAMILJ
Har du syskon?jaoo 2 st 
Hur många? 2st
Har du en stor släkt? njoo
Har du kvar alla mor&farföräldrar? mammas vet jag nt o pappas sida neej
Känner du alla i din släkt? njoo
Vem är du mest lik i din familj?jag tror mamma sa att jag var lik daiel elr kmr nt ihåg :S

VÄNNER
Har du någon bästavän?
ofc fast i skolan e det nog sötaste eliin <333
Har du många vänner? ofc
Vad tycker folk om dig? venne lite allt möjligt tex knäpp??
Vem av dina VÄNNER har du känt längst? det beror på men tyyp alex jönson elr nåt??
Vem vet mest om dig? ee min familj och sötast eliin 
Hatar någon dig? ee venne kanske nån??
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? jaow
Är du rädd för att bli utan kompisar? neeeej för vet att jag aldrig kmr förlora er <3333333333 

SKOLAN
Har du bra betyg? jaa men vill ha bättre ;) 
Skolkar du? never
Har du varit uppkäftig mot någon lärare? nopp det har jag nt 
Vad heter/hette din favoritlärare? tyyp Key,Fia elr nåt 
Gillar du skolmaten? oftas blir det fil o flingor så njoo
Hur många går i din klass? ingen anning vet iaf att det e 12 tjejer ele nåt..

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport?
nopp
Vad tycker du om att göra? vara med kompisar o gå på scouter <333 
Gör du något annat på fritiden ? ooo yees 
Vilka sporter har du gått i? e gymnastik sport?? elr dans??

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak?
allt från rock till pop
Har du alltid haft samma smak? neej det e nt roligt att ha samma smak i 13år :O
Vilken är din favoritfilm? tyyp twilight,avatar,remember me jaa dom tyyp 
En rolig film: ingen aning 

RESOR
Hur många länder har du varit i ?
6 länder 
Vilka länder har du varit i? danmark,tyskland,holland,lyxenburg,frankrike,england + sverige 
Har du bott utomlands? jaow fast bara på hotell


DÄR DU BOR
Vart bor du?
tungelsta 
Hur bor du? i en villa 
Vilken färg har huset? gult o rött
Har du bott där hela ditt liv? trivs du där? neej flyttade hit förra året jaa jag trivs 

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum?
ofc
TV? japp
Dator? nopp
DVD? nopp
PS/Xbox?jaow fast alla delar på den 
Högtalare? jaow
Pingis/biljardbord: inget av det

tack becca för den fiiiiiiina dikten som du skrev på din blogg <33333333333 det betyder väldigt mkr för mig aja du fick en av mig orkar nt skriva upp den....till dom som betyder mest för mig kmr jag skicka ett sms så just duu kanske får ett sms av mig <3333

aja nu ska jag leka lite på pint sen ska jag äta nudlar ;) heejdpå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0