neeeeeej>.<

heej idag har jag vart med eliin o vi åkte först till sassa grillen o köpte tuggummi o sen åkte vi hem tog ut mellis åt mellis ute o så skulle vi pluga till ett SO-prov som vi har imorron -.- jaa o vår SO lärare e ju sjuk så vi fick reda på informationen ganska sent!!! så idag pluggade jag o elin till SO provet i ca 2timmar det var jobbigt o i slutet så blev vi dampigaXd o sen skulle jag tyyp sitta på hennes rygg för att hon skulle sluta ha ont i ryggen men det gick nt>.< aja juste imorron asså den 15/4 skulle alla skriva sin älskades namn på handflatan....hejdå vet ni vem jag kmr skriva
?? kommentera så svarar jag tyyp imorron kvällXd

Kommentarer
Postat av: Moster

Hoho, det gick inte att beställa kläderna så jag tänkte att när jag kommer hem kan vi väl åka till något centrum så kan ni få välja någonting fint var :)

2010-04-14 @ 21:16:01
URL: http://ankiis.wordpress.com
Postat av: Anonym

kan du aldrig sätta punkt??<333333



det e lite störande men what ever<33333

2010-04-15 @ 18:23:57

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0