shiit...haha XD

igår vid fyra tiden åkte ju vi till ullrika o linnea det var fett najjs för först så köpte jag o mamma pizza till mig,mamma,linneas mamma o linnea sen så var jag o linnea på hennes rum lite sen ville vi gå ut o bara prata så då gick vi först till en affär där vi skulle köpt dipp till chipsen o tuggummi men det var stängt å vi gick till vikingaskolans lekpark o så pratade vi o sånt sen så gick vi hem så fick vi popcorn o chips sen så kollade vi på talang 2010 det var bra sen så började vi chatta med linneas kompis nathalie och fredrik dom var såå söta på msn (dom två e tsm) o sen så skulle ulrika o mamma gå över till deras grannar o sen så kom dom till oss o sen så tog vi bussen som gick 03.10 så vi var tyypo hemma vid kvart i o sen när vi kom hem var kl ca. 04.00 så då åt jag lite var skithungrig o sen så gick jag o la mig vid tyyp halv fem o sen vaknade jag av att sandra kommer in "emma vi ska leta påskägg nu" gissa om jag blir arg!!!! o sen letade vi påskägg o sen så tittade jag på tv o så vid ett åt jag frukost jaa det här var bara halva dan vet nt om det kmr mer sen ;)
glad påsk!!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

ska alla börja ta bilden????? förvånad!!! ( LEDSN::: ) skoja

2010-04-06 @ 14:23:50
URL: http://jossansplaceuknow.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0