tjeena heej hallåXd

heej det här har vart en underbara dag tyyp först så kan jag säga vad som hände igår^^ först kom emma vid 12 o så pratade vi o sånt o sen vid fyra kom eliin till mig så började vi fixa till festen sen bytte vi om o sminkade oss sen den första som kmr eeh...kmr nt ihågXd aja allt blev bra ända till nån person ringde till jossan sen började den personen ringa frida sen i slutet så satt bella o frida o spelade shrek på PS2 (sry nu kmr ni få höra det igen men men vill få ut ilskan..) o elin kollade på emmas mobil med elviiz o maja kollade på min o emelie kollade tyyp på elviiz sen sprang josn runt lite till alla sen börjar den där personen ringa bella oxå!!! kiitjobigt me sen när alla gtt kollade jag på mina presenter dom var asssnygga!!! kan fråga om eliin kan ladda upp lite bilder min data e ju cp som ni vetXd men iaf fick lite kläder,smycken o mascara o tyyp ljus o godis....sen sov jag o emma o sen så vid två åkte hon o då hade mina sysslingar från småland kommit det var roligt sen åkte vi till min morbror för han fyllde år igr så vi firade han...
aja nu ska livet bli lite bätte så jag säger hejdå så behöver ni nt höra mitt negativa jag^^

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0