tjeenaXd

snabbt inlägg kanske mer ikväll men aja igår hade jag fest det var skiitnajjs förutom att i slutet gjorde alla något annat....först var det nån som ringde nån kille till josan o frida det var skiitjobbigt sen började han ringa ett antal ggr till sen så i slutet satt bella o frida o spelade shrek på PS2 och elin,elviz,emelie o maja satt vid mobilerna o jag o emma blev tyyp över förutom att jossan sprang runt lite till alla^^ så emma o jag satt tyyp o pratade o sen så åt vi chips o sånt där^^ berättar mera sen tyyp imorron elr nåt sen idag var jag me emma o sen vif 12 kom mina sysslingar ellen 12år,malin 10år och alma 10 år (malin o alma e enäggstvillingar) o så åkte emma hem o sen var jag med ellen^^ hejdå^^

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0