yeey

heej idag vaknade jag 20 i sju o sen ¨fixade jag mig o sånt där o sen såå mötte jag belliz felliz Xd aja såå cyklade vi till skolan hade först no o då var vi tyyp utan lärsre i ungefär 30min sen så var det svenska o å skulle vi redovisa våra namn o då var jag nästan tvungen att börja -.- aja sn hade vi matte det var nt roligt >.< o sen var det lunch det blev skrumakaroner och falukorv o sen var det läsning det var nt roligt  sen var det bild o det hände en grej då^^ aaså var lärare e tyyp hrlt cp så oscar en i klassen drog ner allt där bak o visade hela röven >.< eeeeeeeeeeeuw o sen hade vi lekmatte o då skulle vi typ leta efter olika saker^^ jätteroligt -.- o sen hade vi spanska då charlie ställde om klockan men vår lärare märkte så det var nt roligt men aja sen åkte jag till sasssa o köpte godis o sen åkte jag hem o gick med zita o sen satte jag mig här^^
aja sen idg så aka jag på disco jaa jag ska på scoutdisco^^ vi ska vara där halv sju för att det e tyyp sankt georg o då ska vi göra nåt sen såå e det disco o sen ska jag sova där^^ o sen kmr jag hem imorron så att ni vet^^ hejå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0