min dag!

hejj!!
idah har jah vart med finaste majjs det var roligt....först när jag kom dit så badade vi o jag kom dit vid elva o vid tyyp halv två kom vi på att vi måste äta lunch så vi väntade tills anna kom hem för hon köpte mat...medans vi väntade så satt vi vid datan o då skrev jag tidigare inlägg...vill att ni svarar för vill veta, iaf sen började vi me maten et blev vego-köttbullar,smaklösa nudlar,wookmix :p det var gött!! sen gjorde vi drikar med allt möjligt i det vr oxå gött, sen fick vi lite bråttom för vi skulle skriva kort till majas party o sen skulle vi ta undan kläderna vi badat me,sen skulle vi dra över poolöverdraget o sen hinna t bussen, det gick bra...jag åkte till mamma för att hämta lite grejer o då såg jag fredrik komma på bussen...najjs :P sen kom pappa o hämta mej o sen åt jag mat...sen började jag läsa o sen fick vi pizzabulle (för er som inte vet vad det e så ser det ut som en bulle men är egentligen ihoprullad pzza deg :P knasigt men gött)  sen nu sitter jag vid datan...
har inget att göra imorron...vill nån göra nåt me mej???

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0