q

Heeej :)
Idag har jag vart meed Eliin :) Det vaar rooligt :D Vi satt tyyp o pratade o såå...Inget ni behöver höra iaf ;)
Iaf har inte kunnat blogga för att datan cp:at -.-
Så har inte haft data på ungefär 3-4 dagar^^
Iaf idag gjorde Henke en sak så att jag tyyp vreed axeln så har skiiiit ont -.- men orkar inte berätta hela historien- igen
Imorron drar jag till Nynäs me familjen och sen på söndag blir det Älta me Andreas,Phille och Fluff :D
Skaa bli roooooligt :D Seen ska jag ge nå.....*hemligt*

Kommentarer
Postat av: ella

hej, har gjort om min design på bloggen :) vore kul om du kika in! =D



Om de e nåt på din data att nåt inte syns eller sitter snett kanske du kunde kommentera :D

2010-12-04 @ 19:45:26
URL: http://ellalauren.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0