tjoo!!!

tjuoo!! idag har jag vart i skolan det var trååååååkigt som vanligt....idag på so:n hade vi typ rektorn elr var det biträdande rektor (stavning) sen på idrotten så skulle vi åka pulka elr skridskor jag åkte pulka elr jag kan nt säga att jag åkte men jag hjälpte cornelia,emma och ella för ella o cornelia skulle åka i en sån där svart plastpåse BÅDA två....sen höll jag mobilen framför cornelias ansikte för hennes mascara hade runnit så min mobil va en spegel då!!! aja fortsätt fråga frågot på frågastunden den slutar snar...sees

Kommentarer
Postat av: ella

haha XD

de var ju kul tihi ^^



<333

2010-02-01 @ 16:46:00
Postat av: Johanna

Grattis du vinner länk ifrån ett inlägg! <3.

2010-02-01 @ 19:10:40
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0