halloj!!!

tjoo! idag har jag varit med elvis o elin det var roligt...först hade vi lite tråkigt o då bombade vi stoffe med frågor...det var allt från himmel till jord...:P sådå svarade han på dom o där efter frågade jag föjdfrågor för jag hade såååå himla tråkigt....o nu ska han skriva frågor till mig imorron ska jag vara med stoffe (jag vet jag har redan sagt det men jag e sån jag upprepar saker som jag sagt....om ni känner elin fråga henne hon vet..:P men jag sa det oxå för att det e roligt...) idag slutade vi 14.15 vi slutade med spanska det var jobbigt för all min energi hade runnit ut sen när vi kom hem till elvis ändrade sig det....o vi blev på äckelhumör haha fråga stoffe:P
sees

Kommentarer
Postat av: Bella <33

Kolla våran blogg, nyaste inlägget <33

2010-01-22 @ 22:00:51
URL: http://bellizandmemma.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0