gjort i veckan??

måndag: jag åkte och mötte jag eliin så åt vi glass o sen gick vi till henne och pratade o sånt där  
tisdag: jag slaggade ju hos eliin så var med henne hela dagen 
onsdag:jag var med bella hela dagen 
torsdag:ska träffa chipen och tyyp prata o ta det lugnt 
fredag:ta det lugnt elr vara med nån?? nån som vill vA?? 
lördag:ska vara med eliin och bella och slagga hos eliin 
söndag: (den som väntar på något gott väntar aldrig för länge) nu äntligen ska jag se eclipce :D 
herrå^^

Kommentarer
Postat av: johanna

Oh!

Jag ska också kolla på eclipse på Söndag i heron city!

Villken tid ska du kolla?

2010-07-08 @ 22:20:58
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0