heeluu^^

tjuu! i torsdags så var jag med eliin o på kvällen så mötte vi bella och var med henne oxå, sen gick vi hem vi nio och sen efter det såg vi på nån film sen låg jag o messade med johanna ända tills halv två sen vaknade vi vid tjugo i elva o sen åt vi frukost o sen åkte vi till lillgården och gick med zita sen åkte vi hem o då höll vi på att döö av värme o sen när vi kom in så tog vi coooola med iss i. På kvällen gick vi till syskonstugan o var där tills jag skulle hem sen åkte vi till kina resturangen i länna o så åt vi där, sen åkte vi hem o hade fredagsmys med fam. det var najjs^^. Sen idag så har jag tagit det lugnt o sen så packade jag massa kläder till pappa för vi ska bo här en vecka nu,och imorron ska jag RUTTNA för att fam. ska åka oh bada och jag kan nt det o jag kan nt vara med eliin o bella för två andledningar...1.jag kan nt bada,2.dom vill vara själva så jag ska nt göra något-.-' iaf hejdå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0