semester i detalj...har inget bättre för mej^^

helloo nu ska alla gå på promenad förutom jag yees....nu sitter jag o chattar med nattah men hon e seg på att svara^^  men iaf när vi var i småland så badade vi varendra dag hos ellen,alma och malin :) när vi åkte till annelie så regnade dset bara så där blev det inget bad :( sen åkte vi hem på lördagen o på söndagen tog jag det lugnt o sen på måndagen åkte vi till ikea o handlade grejer till huset^^ o på tisdagen så åkte vi till norrland^^
idag har jag bara läst o lite såntr haft tråkigt >.< o imorron ska vi åka på paradis badet o bada det e skiitkul där^^ o sen på fredagen så ska nettan ha 40-årsfest^^ jag saknar alla mina älskningar som jag nt sett på ett ag :( det är det som är dåligt med sommarwen men annars är den bra :)


åhh jag vill kunna lägga ut bilder men kan nt :(

Kommentarer
Postat av: towwis

Sv; Tack så mycket, Emma! Det värmer. :)

2010-07-29 @ 23:20:56
URL: http://towwis.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0