heej har ju nt kunnat skriva på ett bra tag men jag har en andledningen!

helluu har nt kunnat skriva för att pappa har flyttat och då har nt datan funkat och då har jag nt kunnat skriva iaf i lördags var jag med bella o sen badade vi tre gånger i hennes pool och sen sov jag över där och på kvällen åt vi först kyckling och klyftpotatis och sen på kvällen såg vi på "varannan vecka" (det är en film) och sen somnade vi vid två och på morgonen vid nio vaknade jag och då försökte jag väcka bella men et var omöjligt så då väntade jag,hon vaknade vi elva då var jag pigg^^ sen badade vi en sista gåbng innan bella skulle iväg...när jag kom hem märktw jag att jag hade ont i handleden jag tänkte att jag bara hade gjort illa mej att det nt va så farligt....o i måndags så åkte jag till jojjon kl tio o sen skulle vi åka till ornö =) först åkte vi till coop forum och sen satt vi i en varm bil i ca 30-45 min o sen åt vi mjukglass och sen kom båten som skulle ta oss till ornö =) när vi kom dit hade packat upp o sånt så gick vi ner o badae det var sköönt o sen så åt vi o sånt där o sen på tisdagn så gick vi till en annan badstrand o sen badade vi o sen badade vi igen fast hemma hos dom och då råkade johanna somna så hon bleb helt solbränd jaa jag blev ju oxå solbräng xD o sen idag (onsdag) så packade vi ihop tältet och åkte hem igen o sen har jag bara tagit det lugn^^ aja imorron ska jag ch eliin draa till centrum els ja jag och chipen skulle vart men han svara nt så då får han skylla sig själv för nu är det försent nu ska jag spendra tiden med sötaste eliin <3 aja hejdå
Psss...glömde o berätta om min handled xD
när jag o bella hasde badat så hoppade vi o då gjorde jag något fl o nu är min han assvullen o det gör jätte ont,i måndags så kunde jag nt ens röra handen (o det vaqr ju den dagen vi åkte till ornö och där finns nt något sjukhus -.-) så jag var en-armad jag har fortfarande ont men nt lika,mamma sa att vi måste åka ill ett sjukhus och kolla (jag hatar sjukhus mnest av allt) blääääääää
iaf hejdå <3

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0