imorron blir det roooligt XP

hellu idag var det skola som vanligt o när vi körde rutan kmr henrik från ingenstanns och häller vatten på mejj (jag ville det) och sen var jag blöööt XD och sen cyklade jag hem o tyyp gick med zita o sen åt jag lite mells o nu sitter jag här^^ ska snart dra till bella för att hämta en lånetelefon (min e ju sönder -.- ) och sen ska jag packa tills imooron ;) jaa imorron e det hajjk men jag måste åka tidigare för vi ska vara vid scoutstugan 10.00 men mamma ska hämta en flyttsläp för vi flyttar imorron o då måste jag åka tidigare men det e okeyy iaf imorron flyttar mamma till sin lägenhet i V-H och sen e det snart sommarlov...

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0