studiedag ;)

hellu!!! idag e det studiedag och har ingen att vara med underbart va?? iaf igår va jag med majz vi åkte hem o så var vi hemma hos mejj vi bakadse kladdkaka det var gott och sen satt vi vid datan sen vid kvart över fem drog vi till skolan för att det var öppet hus o där vid skolan mötte vi jossan och felicia och lite efter kommer bella o sen gåtr vi o kollar lite o sen halv sju skulle våran klass (dom som hade övat) göra en teater "hans och greta" på engelska och jag o bella var dom som flyttade "scenena" elr vad man nu säger xd och sen gickjag o köpte hamburgare o fanta o sen kollade vi o sen vid halv åtta var det fottbollsmatch niorna mot lärarna,niorna vann med 3-1 (tro jag) kollade nt så jätte mkt satt o pratade med nicole och emelie istället ;) och sen åkte jag hem o sen sov jag o sen gick jag upp i morse o försökte komma på nåt att göra xD aja ska dra hejdå ;)

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0