halloj^^

shejhej idag har jag vart i skolan o sen skulle jag vart med eliin men hon behövde ta disken så vi kunde nt vaa idag..när jag gick hem o hade kommit hem skulle jag gå med min underbara hund zita <3333333333333333333333333333333333333
här kmr en bild på henne <3333333333333333:
aa som sagt när jag hade gått med henne s började hon gnälla,gå efter mig som om jag var hennes mamma o så fort hon kom nära migg så började hon gnälla ännu högre...jag ringde mamma o hon tror att hon kan ha ont nånstans elr så tror hon att hon har hundvalpar/elr leta efter "sina" hundvalpar...o zita e ändå 12 år tyyp 86 i hundår så hon e en gammal tant
jaa o här kmr en "berättlse" från gårdagens besök på coop forum...
först kmr jag dit fem över sju o då e bara alexander där o sen väntar vi i en kvart o så kmr det ingen så jag o alexander går själv o handlar det var astråkigt man kan säga att det gick åt h*lvetet haha^^
såhär ser min dag ut nu:
♥sitta lite vid datan
♥packa till ösmo 24:an
♥ladda mobilen till helgen :P
♥kolla på tv
♥äta o sova^^
aja sees

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0