hejhej^^

tjaoo!! nu sitter jag o lyssnar på musik o så chattar jag med (msn-elviiz,t.k,stoffe) (fb-ella) det e roligt :) idag har jag bara tagit det lungt o suttit vid datan det e roligt sen behövde pappa  åka på jobb  så då fick mttias följa med för han kan nt vara ensam så länge o mamma e på spa... aja farmor o farafar kmr snart för att passa mattias (dom åker ända från nynäs för att passa mattias) aja innan jag satte mig vid datan målade jag naglarna ROSA hehe den e nt spec. fin men rolig...aja mitt nya ord e "hejdå lingontå"! kolla föresten på inlägget innan o kommentera vad du tror ;) sees

Kommentarer
Postat av: Eliin

Åhh vilken sööt kommentar!!:* DU e oxå sööt gmn!!!!!!!!!!!!!!1<3333333333333333333333333333333333

2010-03-11 @ 20:02:57
URL: http://elaijjn.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0