hejhej^^

tjaoo!! just nu sitter jag o väntar på att eliin sla komma >.< idag vaknade jag kl 05.45 o så skulle jag väcka mattias o sandra så först så kom sandra då sa hon att jag skulle väcka mattias så då gick jag ner sen så precis nä jag öppnade dörren till "pappas rum" då kollade han ofc på mobilen så då väntade jag i ca 5 min sen gick jag in o då var ju mattias nt där så då gick jag upp o där låg han ju >.< sen ville jag somna om men det gick ju nt för sandra kom in hela tiden o frågade saker -.- så då gick jag ner sen åt jag sen när jag kollat på tv ett tag fick jag typ nåt ryck för mitt vänsta ben la bara av o så fick jag jätteont det var som om nån hade styrt så att jag nt kunde gå...aja sen så övade jag på no-provet som vi ska ha den 10/3...inte direkt bästa datumet eftersom det precis vart sportlove då o men vill ju nt öva på sprtlovet men det var ett måste -.- elin sova över här sen på fredagen kanske jag o eliin ska gå o bowla >.< det ska bli roligt sen i helgen ska vi till farmor o farfar för att det e visning i huset o det e såå jobbigt att städa så vi åker till farmor o farfar o chillar :P istället ne men vi ska typ gå på bio elr bowla...visst e det roligt o höra vad jag ska göra idag/veckan O.o
juste jag glömde säga vf jag skulle upp kl 05.45 joo det var för att pappa fyller 45år ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin header Emma >.<

2010-03-07 @ 13:19:10
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0