h*lvetet!!!!

heeej idag har jag vart med maja o bella  asså nt sammtidigt först var jag med maja sen skulle hon på ridning o då skulle bella till frisören o klippa o slinga håret o då hänge jag med henne orkade nt åka hem^^så då såg jag på o när hon gjorde sligor så luktade det bajs det var en äcklig lukt sen var jag den första som såg henne som nyklippt o nyslingad *emma gilla* sen åkt jag hem e jag menar gick hem men fick skjuss tyyp dom sista 50metrana:P sen åt vi kött på våffeldagen *besviken* men aja det var iaf nt så gott men jag länktar så enormt mkt till lördag ;) vet ni vf...ne det ska jag berätta :
på lördag kmt becca <33333333333333333333333333333333 o sen ska vi åka till stan o se på remember me o sen åker vi hem^^o sen vet jag nt ;) aja seeees
oo juste nu kom jag på vf jag skrev "h*lvetet" som rubrik det e bara för att jag har no-prov imorron o har glömt att öva ;)

Kommentarer
Postat av: Emeliieii<33

Ehh, vrf skriver du att vi ska till stan och se Remember Me? Nu kan ju värsta pervot komma och tyyp kidnappa oss elr nåt?! Snälla, radera!!!

2010-03-26 @ 19:28:59
URL: http://emeliieii.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0