Becca kmr på lördag!!!!!

heej imorron e det fredag o de e naaajs hoppas eliin kmr till skolan imorron för saknar dejj så mkt babe <3 (jag saknar alla mina sötnosar i skolan <3) och imorron e det nt så lång dag sen efter ska jag packa :( och se på lördag ska jag upp tidigt (kanske) o packa lite mera och sen fixa mejj o sånt o sen ska vi förmodligen bada antingen rudan elr torvalla får se vad det blir för väder ;) sen åker vi hm till emelie och äter tacos (kanske) och sen på söndagen ska jag packa tyyp hela mitt rum så om jag ska vara med mina kompisar i veckan kan vi vara hos er då?? för här kmr det typ vara trååkigaste stället på hla jorden xD fast dt blir nog lite packning nån gång nästa vecka oxå o sen på måndagen e det scouter o då kanske jag ska köpa present till emma.h somfyller 13år på onsdagen o sen på helgen kunde hon nt följa med för hon skulle tyyp ha middag med kompisar elr åka till grönan så jag åker på hajk själv :( och under den hajken flyttar mamma till sin lägenhet.....aja hejdå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0