datssalen....

heej nu sitter jsg i datasalen och har precis gjort en no-uppgift om grundämnena nu sitter vi o väntar på att alla ska vara klara ;) när jag o bella skulle cuykla över fotbollsplanen så gick edt nt för nu har dom ställt upp "circus maximum" och när vi cyklade förbi så luktaded det baajs XD sen efter skolan ska vi gå hem till mig (jag och eliin) ( www.elaijjn.blogg.se ) och hon ska slagga hos mig så vert nt om jag bloggar ikväll aja imorron ska jag och eliin och kanske elviiz ( www.snyggelvis.se ) o så ska jag o eliin köpa lösnaglar till skoolavslutningen o sen ska elöiin köpa till frida oxå ( www.fridajohanzzon.blogg.se ) o sen ska jag jag köpa shorts o kanske avslutningsklänning ;) hejdå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0