??

hej idag var jag i skoloan o så det var nt direkt roligt...det började med en enkel no lektion vi pratade om puberteten o sen så läsete läraren bert o sen var det svenska o då skulle vi tyyp skriva dikter o sen var det matte o sen var det lunch o sen så var det läsning sen var det matte (igen) o sen spanska juste glömde blen men baajs x) efter skolan så pratade jag,tommy,niklas o jossan om jessica lite o sen så gick jag till eliin o skulle visa vad hon hade missat o sen så började jag prata som en papegoja o sen åkte jag+min famij till handen o så klippte vi oss o sen så köpte vi mat o åke hem o åt var asshungrig :O imorron så ska jag kanske vara med eliin o sen så skulle vi kanske göa nåt med familjen o sen på söndag e det distriksadg på scouter det e typ en tävling elr nåt^^ asså om ni nt viste så e jag tsm med henke o jag älskar han men jag vet nt om han älskar mig lika mkt som jag älskar han...så funderar på att göra slut men e nt säker
asså jag vill verkligen ha biler på bloggen men min j*vla data e cp så kan nt men om jg får en egen data kmr jag lada upp många bilder x) men ikväll blir det talang 2010 o sen blir det väl nån film^^ mys mys :P
ska börja med "dagens fråga" så här kmr den:
dagens fråga: hur många besökare har du på ett ungefär?? jag har ungefär 10-20



Kommentarer
Postat av: johanna

Jag vet att jag har dålig uppdate.

Förlåt :/

Hinner inte med allt.

Har ett val och då blir det bloggen som får vänta.

Ska jag skita i att gå på toa och skriva på bloggen eller?

2010-05-08 @ 18:23:06
URL: http://johannajojjonjohanna.blogg.se/
Postat av: Rebecca XD <333

Jag har mellan 10-15 besökare varje dag<3333

Rekordet e 18 :D

Puss Och Kram och kom ihåg att jag älskar dejj gumman! <33333333333333333333333333333333333333333



Och hälsa att jag HATAR bella ;)

2010-05-08 @ 20:27:45
URL: http://beccaaasss.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0