hej ;;;;))))))

tjeena idag hade jag sovmorgon o sen så cyklade jag till skolan...skulle hft mentorstid men istället skulle vi ta en spruta...jag o frida gick tsm först var det jag som tog den sen skulle frida ta den o då¨höll homn i min hand ;) o sen så fick ja o frida 40min rast o sen så var jag tvunden att åka hem o larma av zita var hemma o sen kom jag försent till första tyska lektionen :( aja sen orkar jag nt berätta allt för då kmr ni bara sluta läsa o det ill jag nt så så skulle vi ha utegympa tyyp det var iskaalt o sen åkte jag he gick med ziita o nu sitter jag här med lite chips ;) aja idag e det scouter o då ska vi ta med cyklarna...aja hejdå
oj lit snee aja skiit samma ;)
finaste ;)
den här tkr jag om ;) aja baajsa på er ne men hejdå

Kommentarer
Postat av: towwis

Sv: Tack Emma! :) <3

2010-05-10 @ 21:20:49
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: Alida ♥

Fin blogg.!

2010-05-10 @ 22:19:12
URL: http://ialida.blogg.se/

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0