hellu^^

heej idag skulle jag ju säga lite mer om vad som hände igår^^ först så var vi i skolan o sen efer det åkte vi tåg till centrum åt mellis där vi åt på paus o gissa vad jag tog?? glass ofc o en kollade vi o då så var vi på h.m o så skulle vi ta kläder till varandra o sen så skulle vi pröva dom o sen så prövade vi o vi såg hur knäppa som helst ut men aja det var roligt iaf sen så kollade vi lite till sen då hittade jag en ring o då köpte jag den o sen så gick jag,majz o felicia till bibloteket o så lånade vi böcker sen så åkte felicia hem o sen så missade maja båda tågen så tog hon bussen o sn så kom pappa o hämtade mig o sen så åkte vi till ICA maxi o köpt en hjälm till mig o sen åkte vi till biltema för att köpa grejer till ykelhajken o det här köpte vi:
*en vattentät liten väska där jag kan ha telefon,laddare osv...
*en ficklampa fram
*en ficklampa bak
*rep x2
*en vattenflask hållare
aa det var roligt iaf o idag skulle jag vart med HK,EH,MA,FP jaa o så jag (EÖJ)
men så blev det nt för först säger maja att hon nt kan vara med (vi hade tänkt vara hos henne) o sen sa felicia att hon nt kunde o jag ville nt varaq själm med dom tvåså jag var med jessica nt roligt men aja ska kolla lite bloggar nu^^

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0