igår ;)

tjuunna igår var det ju scouter det var roligt för det vasr tyyp kill/tjej möte och då fick vi va inne och killarna vara ute...dom gjorde tyyp sammarbetsövningar elr nåt sånt och vi pratade om puberterten o drack läsk och åt chips det var najjs igår så följde min *kompis* med mig det vawr nt roligt för just på det här mötet skulle jag tyyp ha pratat med veronica aja vi kom dit,viktor hade satt upp håret o så kom veronica o så kom emma <3 iaf efter mötet skickade jag ett sms till veronica skulle berätta en sak och då började vi prata och sen sa jag nåt till t.k och då ville ha oxå prata (messa) aja iaf på måndag ska jag prata med t.k och veronica+ ****** jag o t.k messade till tyyp halv elva från 21.00-22.30 deet var najjs för behövde det....på scouterna pratade vi om att man hittar sina närmaste vänner på scouterna det stämmer skiitbra dom jag står närmast r Emma.H och Veronica.....sen tidigare på dagen så ringde stoffe mejj o tyyå sa att hans kompis ville prata med mig^^ aja hejdå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0