packat idag (jobigt)

heej igår var vi ju med tjejerna det var roligt för fört kom jag och eliin till emelie o sen så kom alla andra och så först pratade vi o sånt där satt vi datan o sen åt vi pannkaka och sen någon "kladdkaka" o jag tappade två st en på golvet o en på frida och sen efter det skulle becca passa lovisa och adam på stuttsmattan o då ville jag hoppa med dom för att nt att becca skulle vara själv o sen kom dom andra o så hoppade vi sen gick bvi in pratade o sånt...dom som var med på tjejmiddagen ar jag,eliin,emelie,becca,lvis och frida ;) aja sen efter det var jag med eliin vi gick hem till henne och sen slaggade jag där^^ vi åt köttbullar och potatisgratäng till middag o sen kollade vi på tv o sen åt vi chips o drack läsk o sen idag skulle eliin+hennes familj vara barnvakt mot hennes kussiner så jah hjälpte dom lite sen skulle jag hem o packa ;) hejdå

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0