vf...vf...vf??

heej asså i mitt liv händer det väldigt mkt....asså vissa kompisar gör det svårare än vad det redan e!"
jag är 13år och har hamnat i puberteten och vet några kompisar till men iaf det handlar nt om mig....
ena stunden står man och kramar varandra och andsra sekunder står man tyyp o skriker på varandra :O
visst alla har dåliga stunder det har jag med men ändå.....
idag vid lunchrn hände en sak (säger nt vem elr vad som hände det e mellanb mig och den här personen) och nu alldeles nyss så chattade jag med en person och det börjsde med att hon sa en ak som gjorde mig nyfiken o det lädde till att jag sa at jag skulle berätta en sak o då blev hon bara arg och loggade ut
jag vet nt vad jag ska göra....känns som om alla är imot mig

har jag gjort nåt??
1. vf alltid jag??
2.jag gillar er men gillar ni mig??
3. isf vf märkts det nt??
....jag vet att det kmr vara jätemånga som antingen säger elr kommenterar att dom gillar mig o bla bla bla men iaf

er jag pratar om jag älskar e om hoppas att ni älskar miog oxå det märks knappt iaf......

jag älskar er andra oxå bara så att ni vet <3


just nu händer det välldigt mkt
1.skolan elr jaa kompisarna (vissa)
2.scouterna (känner mig utanför utan Emma. H)

jag vet att det finns några till som jag nt kännet mig utanför med men Emma. H du är spec.

aja det här blev rätt komplicerat men måste skriva ut mina känslor men det e nt bästa platsen men iaf jag säger iaf nt några namn som kan skada en kompis relation

<3 :(

Kommentarer

Säg nåt då?!:

har du ett namn jaa det e klartXd:
remember me??

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Blogg? skriv! ;) :

Skriv t mej! :

Trackback
RSS 2.0